Min älskade mor

När det är kärlek du vill ge, är jag den dottern.
Jag kommer inte att försvinna, jag kommer att vara klippan i ditt liv, N
ån som du kan lita på, vara där när du är gammal, i nöd och lust.
Det finns så mycket kärlek till dig, jag svär,  jag kommer alltid vara stark, 
Det finns en anledning att bevisa för dig att vi tillhör varandra.
Jag ska vara den mur som skyddar dig från vind och regn,
från skada och smärta.
Låt oss göra allt för kärleken.
Låt den du håller av, bli den du vill ha, den enda du behöver.
För när det är en för alla, är det alla för en.
Om det är någon som bör veta något, låt dina känslor visa det.
När det är kärlek du vill visa, är jag alltid här..
När det är kärlek du vill ha, är det de jag kommer att ge.
Jag ska vara där när du behöver mig, när ära står på spel
Kommer aldrig att vika från din sida..
Det löfte kommer jag aldrig att bryta...








Julen 2007...
Mitt liv, mitt allt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0