...

Mor, du gav mig livet, du gjorde en baby till en kvinna.
Och mor, allt du har att erbjuda var ett löfte om livslång kärlek.
Nu vet jag, det finns ingen annan kärlek, som en moders kärlek till sitt barn.
Jag vet att jag älskar dig över allt annat och en dag måste vi säga adjö.

Adjö är det sorgligaste ord jag någonsin hört.
Adjö är det sista ordet jag kommer att säga dig.
Och jag kommer att gråta,
det kommer att krossa mitt hjärta att höra dig säga adjö.

Mor, du gav din kärlek till mig. Vände en unge till en kvinna.
Och mor, allt jag någonsin behövde, var en garanti för att du älskar mig.
För jag vet att det finns ingen annan kärlek som en mors kärlek till sitt barn
Och det är så så starkt, att en dag veta att man måste säga Adjö.

Men den kärlek du ger kommer alltid att leva kvar.
Du kommer alltid att finnas där, varje gång jag faller.
Du är för mig den största kärleken av alla.
Du tar min svaghet och du gör mig stark.
Och jag kommer alltid älska dig tills evigheten är slut.

Och när du behöver mig, ska jag vara där för dig.
Jag ska vara där hela ditt liv, jag är här, jag lovar dig mor.
Jag ska vara din förebild genom de mörkaste natten.
Jag kommer att vara dina vingar som styr din knaggliga resa.
Ijag är ditt skydd genom den rasande stormen
Och jag kommer älska dig för evigt.

Adjö är det sorgligaste ord jag någonsin hört
Adjö är det sista ordet jag kommer att höra från dig.
En dag kommer du att säga det ordet, och jag kommer att gråta.
Det kommer att krossa mitt hjärta att höra dig säga adjö...

  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0