dikter dikter dikter

Livet är som en spelplan, där vi alla är spelpjäser.
Ibland kan man undvika, förneka och hata livssituationer, som kräver psykiskt tänkande.

Man kan dessvärre inte bara stå och se på, medan livet rullar förbi, precis som på en filmduk.

Man måste agera, konkurrera ut och vinna.

Tyvärr finns det bara förlorare och vinnare i den här världen, det finns inget mitt emellan.

Så ska man spela så kan man lika gärna ha vinnar instinkten.

Var med på spelets regler och du kommer ur väl behåll.

Är du medveten om dessa riktlinjer, så kommer det bli omöjligt att krossa din spelpjäs.

Medans du faktiskt tänker, varför händer detta mig, så händer det faktiskt mitt framför ögonen på dig,
så sluta med dom tankarna och inse fakta...


Kommentarer
Postat av: Sari

ang hur man lägger upp musikvideos....Visar Christina när hon kommer.jag har så svårt att förklara i text.Ok?

2010-03-18 @ 20:16:51
URL: http://tuulikki.blogg.se/
Postat av: Sari

uppdatering krävs

2010-03-19 @ 15:56:36
URL: http://tuulikki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0